poniedziałek, 27 lipca 2015

Zawór pcv

Kup ZAWÓR PCV , ZAWÓR ODPOWIETRZAJĄCY w kategorii Pozostałe - silniki i osprzęt , części samochodowe na Allegro. Najlepsze oferty na największej . Czy droznosc tego zaworu ( PCV ) to jakas wazna rzecz ? Może mi ktoś wytłumaczyć co i jak to działa. Wykręciłem go z pokrywy zaworów ( po minutach walczenia z dolotem ) i przeczyściłem.

Wysokiej jakości zawory kulowe PVC z rączką. Kurek kulowy PCV EPDM z syntetycznego kauczuku w różnych średnicach dostępny od ręki w naszym sklepie . Znalazłem gdzieś na forum że może to być zawór pcv. Układ działa w następujący sposób: W przypadku przepustnica pobliżu rury rozgałęźnej wlot znajduje się, w którym zawór PCV i separator olej.


Części samochodowe Osobowe. Zawor Pcv najnowsze ogłoszenia na OLX. Panowie, mam prośbę do osób posiadających x-type 2.

Oryginalny zawór PCV (Positive Crankcase Ventilation) Honda. Odpowiada za właściwą pracę układu odpowietrzającego skrzynię korbową silnika. PCV - napisał w Silniki: Po co jest ten zawór na pokrywie zaworów i do czego służy. Ogłoszenia o tematyce: zawór pcv na Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy.


Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z . Lista marek pojazdów dla zawór pcv , części silnikowe. Radzymińska - Auto części Japońskie i Koreańskie, części do samochodów. Zawór pcv 1gw PNZobacz większe. DAEDONG LACETTI ZAWÓR PCV 1. Wejście: gwint wewnętrzny S60x6 . Przeznaczony do: Honda Civic . ARMATURA z PVC-U przepustnice, zawory kulowe. Pasuje do: Chrysler, Dodge, Jeep.


Pozwolę sobie zadać raczej banalne pytanie, ale ważne, z mojego punktu widzenia. Do czego służy zaworek pcv ?

Tylko w sklepie internetowym ostatnie szt. Zobacz inne Akcesoria motoryzacyjne, najtańsze i najlepsze oferty, opinie. Zawory kulowe PE produkowane z najwyższej jakości materiałów Zawory kulowe PE produkowane z najwyższej jakości materiałów Zawory kulowe PE . Podobno ten zawór nie jest dostępny jako osobna część. Gdzieś na forum czytałem, ze koledzy kupowali PCV `y. Nie wiem czy akurat takie jak . A więc ustaliłem jak zamontować i jak sie nazywa zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej do 1. Pod tym linkiem jest opis i zdjęcie że pasuje od matiza.


Jest nim mały zawór PCV który zaznaczyłem na niebiesko. Zaworek ten posiada dość duży luz i niemalże cały czas jest uchylony. Czy zawór PCV jest taki sam w sedanie i liftbacku? W którymś temacie było napisane, że są inne! PCV - Positive Crankcase Ventilation) na przykladzie.


PCV (rys.2) do przewodu dolotowego silnika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty